Tellimustingimused
Tellimustingimused
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kaupa toimetame Eestisse ja Soome. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Kuidas Osta
• Valige toode – tooteid saate valida meie veebilehe avalehelt.
• Lisage ostukorvi – kui olete tootevaates peate valima endale sobiva suuruse ning lisama toote ostukorvi.
• Avage ostukorv – kui olete toote ostukorvi lisanud avaneb veebiakna üleval servas ostukorvile link.
• Täitke kontaktandmete väljad ning valige tarneviis – valige endale sobivaim Itella Smartposti asukoht.
• Valige makseviis – valige endale sobiv makseviis ning viige ost lõpuni. Kui teil on sooduskood*, siis võite selle sisestada enne ostu sooritamist.
*sooduskoode jagame kampaaniate käigus enda sotsiaalmeedia kanalites.
Aadressi ja transpordiviisi valik
Olles leidnud endale õige toote saate edasi minnes valida aadressi kuhu lasete kauba saata. Vastavalt Teie asukohamaale kuvatakse Teile vastav saatmisviiside valik ja hinnad. Saate igal ajal aadresse juurde lisada ja muuta ning märgistada erinevad aadressid mugavate lühimärksõnadega ( nt. kodu, töö, välisriik jne)
Peale aadressi valikut võite tühja kommentaaride aknasse lisada märkmeid ja juhiseid, mis võivad olla kasulikud tellimuse teostamisel või kauba kohale toimetamisel.
Järgmisena saate valida sobiliku kauba kättetoimetamise viisi.
Tarnetingimused
UniOrganic OÜ lepinguliseks partneriks kaupade tarnimisel on Itella Smartpost. Smartpost tellimuse hind on 2.95€. uniorganic.ee veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse e-poes uniorganic.ee. Standartne tarneaeg on 7 päeva jooksul, kuid erijuhtumitel võib minna kuni 10 päeva.
Maksmine
Peale transpordiviisi ja kättetoimetamise aadressi sisestamist suunatakse Teid edasi makse teostamise juurde. Teil on võimalik tasuda läbi Maksekeskuse
Eestis: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID makselinkide kaudu
või pangaülekandega arve alusel.
Kasutades valikut pangaülekanne, võite tasuda mistahes pangast. Makseid võetakse vastu eurodes. NB ! Pangaülekandega tasumisel läheb tellimuse täitmisega kauem aega kuna peame korduvalt laekumist kontrollima. Kui soovite tellimuse postitamist kiirendada, siis peale ülekande sooritamist saatke ülekande koopia meilile info@uniorganic.ee
Andmed ülekande tegemiseks on järgmised:
UniOrganic OÜ
LHV: EE167700771002495395
UniOrganic OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. UniOrganic OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kauba tagastamine
1) Pärast kauba kättesaamist uniorganic.ee veebipoest on kliendil õigus kaup tagastada või paluda ümbervahetamist 14 päeva jooksul. Kauba tagastamiseks palun kirjutada meie e-maili addressile info@uniorganic.ee, kust saadetakse Teile vastavasisuline tagastamiseavaldus täitmiseks.
2) Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, kaup tuleb tagastada originaalpakendis koos toote siltidega.
3) Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
4) Kauba tagastamisega seotud kulub katab klient.
5) Veebipood uniorganic.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel kliendile 5 tööpäeva jooksul kõik kliendilt lepingu alusel saadud tasud.
Müüja õigused ja kohustused
Müüja võib teha internetipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud (vaata tellimustingimuste “maksmise” osa).
Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutnud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset või paremat kaupa.
Kui Ostja ei soovi valitud kaupa asendada, tagastame koheselt makstud raha.
Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest.
Tehniliste probleemide all on mõeldud Müüjast mitte olenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
UniOrganic OÜ ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest postiasutuse viivituse korral ja muudel meist mitte olenevatel põhjustel.
Käesolevates lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.
Ostlemine uniorgnic.ee internetikaupluses on turvaline ja kiire. Pakume Teile soodsat ja mugavat ostukeskkonda ning oleme Teile usaldusväärseks partneriks.